Dystans112.31 km Czas06:30 Vœrednia17.28 km/h VMAX39.01 km/h Podjazdy596 m
SprzêtRoam(er)
049 - KUR2018 Ujazd-Ulanów; dzień drugi
Kategoria GreenVelo, On tour ...
Ruszamy rano i na dzień dobry zaliczamy serię fałdek, które trochę wybiły mnie z rytmu, zaliczam też jednego faila - nie zdążyłem zawachlować przerzutkami i muszę zejść z roweru, po następnym zjeździe w sklepie uzupełniamy cukier i już jest ok ;) spokojnym tempem lecimy do Sandomierza. Sady, sady, sady - musi tu być świetnie kiedy pojawiają się dojrzałe owoce, od razu kusi żeby znów się tu pojawić :) W Sandomierzu pijemy kawę, ja jadę do Rossmanna - bo innego sklepu z ręcznikami nie znalazłem ;) przeczekujemy pod parasolami krótki deszcz i ruszamy w dalszą trasę, czeka nas prawie płaski odcinek z kilkoma podjazdami na końcu. Podobno burza i pompa toruje nam drogę, my w upale trafiamy tylko na jej ślady ;) na szczęście ... A gdzieś na trasie, jeśli pamięć ma starcza mnie nie myli chyba w Radomyślu na MORze stała umywalnia z nożną pompą :) fajna :)
W Ulanowie robimy zaopatrzenie i jedziemy na cypel gdzie Tanew wpada do Sanu, przy lokalnych produktach browarniczych obserwujemy zachód słońca :)

Sady, Sady, Sady ...
Sady, Sady, Sady ... © noibasta

Sandomierz - łańcuch GV i zamek w tle
Sandomierz - łańcuch GV i zamek w tle © noibasta

Sandomierz - widok z zamku na bazylikę