Dystans92.95 km Czas05:51 Vœrednia15.89 km/h VMAX41.68 km/h Podjazdy660 m
SprzêtRoam(er)
050 - KUR2018 Ulanów-Mokre; dzień trzeci
Kategoria GreenVelo, On tour ...
Dzisiaj od rana było pochmurno, role się odwróciły teraz my uciekaliśmy przed deszczem ;) W starym Sierakowie wjeżdżamy w las na zielony szlak rowerowy - było wleczone w proporcjach 50/50, ciągle się zastanawiam po co wytyczać szlaki rowerowe tam gdzie nie da się jeździć, no przepraszam, fat'y pewnie dają radę. Deszcz dopadł nas we wsi Ciosmy, prawie udało się na sucho ale nie mogliśmy znaleźć MOR'a, był ukryty za (chyba) remizą i zarośnięty trawą tak, że prawie niewidoczny - wykorzystaliśmy przymusowy postój na kawę. Przestało padać mniej więcej po 40 minutach i ruszyliśmy w dalszą drogę. Łyknęliśmy z boku Biłgoraj, z perspektywy czasu mogę napisać, że szkoda - bo nie trafiliśmy już nigdzie na Piróga Biłgorajskiego ani Golasa, a tu była szansa - na przynajmniej jeden lokalny przysmak ;) Każde następne pytanie o lokalne frykasy na tym tripie kończyły się odpowiedzią "Ruskie" ;) Docieramy do Zwierzyńca, gdzie się posilamy "ruskimi" i poimy, a stąd już na lajcie do Mokrego gdzie zamierzamy przenocować. Niestety OSMand wytyczył trasę przez Roztoczański Park więc było trochę wleczonego - ponownie ;) Ominęliśmy Szczebrzeszyn ale chmury mówiły, że tak będzie lepiej dla nas ;)
Ponieważ dziś było mokro to zdjęcia w sumie ... tylko ze Zwierzyńca, więcej widoczków będzie jak obrobię materiał na film.

Zwierzyniec - Stawy Echo
Zwierzyniec - Stawy Echo © noibasta

jakiś mały książę z MORii ;)
jakiś mały książę z MORii ;) © noibasta

Zwierzyniec - przyjechali na piwo ;)