Czerwiec, 2013

Dystans17.68 km Czas00:51 Vœrednia20.80 km/h
Kalorie 723 kcal SprzêtScott Aspect
Będzin - PIII - Będzin
wygospodarowałem godzinę :) na Pogorii zlot motocyklowy, niestety czasu na zdjęcia za dużo nie miałem.

Pogoria III - zlot motocyklowy 35-lecie VC 19-78 MC POLAND © noibasta
jak dobrze, że biedr...yyy pogoria jest tak blisko ;)
Kategoria po okolicy
dwa dni prowadziłem siedzący tryb życia, mokro, zimno i wracałem ściorany. Trzeciego dnia czyli dziś zauważyłem, że ma to znaczący wpływ na moją rowerową garderobę ... normalnie od tego siedzenia skurczyły mi się ciuchy :/ chociaż to może od wilgoci ...

Wreszcie słońce ;) © noibasta

Mniejsza o większość, po 18 wyszło słońce na co bez wahania wykorzystałem ;)
Jak dobrze, że Biedronka Pogoria jest tak blisko ;)
Dystans14.51 km Czas00:47 Vœrednia18.52 km/h
zasilić zieleninę ;)
Skrótem podlać lordowi V. pomidory. Podlałem i nawet jednego znalazłem ;)

Pre-ketchup ;) © noibasta

W domu czekała przesyłka z gratisowym motywatorem - bidon luz ale silikonowa opaska z nickiem i hasłem motywującym trochę lipa, bidna jakaś taka, lichutka ;)

Motywator ;) © noibasta
Dystans80.45 km Teren11.55 km Czas04:14 Vœrednia19.00 km/h VMAX45.80 km/h Podjazdy677 m
Kalorie 3086 kcal Temp.32.0 °C
... powoli się rozkręcam ;)
Kategoria grupony, po okolicy
Sobota, spotykamy się z Tomaszem pod TDZ i ruszamy wałami na czwórkę w planie na dzisiaj Siewierz, a co dalej się zobaczy :) Obaj mamy dzisiaj pewne ograniczenia czasowe więc musimy je uwzględniać na bieżąco w planowaniu trasy.
Na czwórkę docieramy szybko i bezproblemowo, do końca asfaltu i na czerwony szlak zamkowy do Siewierza.

O! Jest! Widzę! Droga... Chyba na Siewierz ;) © noibasta

Pierwszy postój planujemy na rynku, plan jest taki żeby zasilić tam nieco baterie i popić kawą ;) Niestety plany mają to siebie, że trzeba je modyfikować ;) Z zasileniem baterii nie było problemu zaatakowaliśmy całkiem sympatyczną piekarnię na rynku niestety o 9:20 o kawę było ciężko ;)

Siewierski rynek © noibasta

Następny etap Przeczyce do przejechania mamy krótki odcinek drogi krajowej 78 ... El Camino de la Muerte, masakra. Żeby nie dołączyć do sprasowanych na drodze jeży rezygnujemy z dojazdu do właściwego skrzyżowania i lądujemy w lesie z zamiarem przebicia na właściwą drogę. Udaje nam się w chmarze komarów ;)
Nad jeziorem konsumujemy resztę drożdżówek popijając je mrożoną herbatą w kawiarni z widokiem na molo ... widok i otoczenie jak wyjęte z 07 zgłoś się - odcinek "Hieny" ;)

Zalew Przeczycko-Siewierski © noibasta

Wokół zalewu Przeczycko-Siewierskiego nie jeździ się od tak sobie jak wokół Pogorii ;) rzeźbiąc po asfaltach docieramy do Kuźnicy Warężyńskiej, grzecznie przekraczamy drogę 86 i gruntową ścieżką wracamy na czwórkę.

Czarna Przemsza © noibasta

Pogoria IV na horyzoncie © noibasta

Tu się żegnamy - limit czasowy Tomka się wyczerpał. Ja postanawiam jeszcze objechać czwóreczkę, ponieważ przeczytałem, że na ścieżce pojawiła się jakaś wyrwa jadę przez 'plac budowy' w Antoniowie. Zamykam pętlę i nawadniam się na Zielonej. Tu odczytuję komentarz Kosmy do mojego wczorajszego wpisu na liczniku mam 56 km ;) postanawiam jeszcze objechać trójkę, spory zacisk w pobliżu plaży ale reszta okrążenia zupełnie przyzwoicie do domu wracam naginając drogę jak się da. Ponieważ targ się jeszcze nie skończył zawracam i kieruję się ponownie pod TDZ. Na liczniku mam 71 km. Mam jeszcze ok 30 minut wolnego czasu, wrócę do domu zahaczając lekko o Sosnowiec, siła jest :) Docieram do granic Sosnowca i w zasadzie tutaj skończyła się sympatyczna wycieczka. W Sosnowcu mimo małego ruchu jakiś wyjątkowo śpieszący się debil wyprzedza na trzeciego pchając się wprost pod TIR'a. Rura mu zmiękła i uciekając przed rozpędzoną masą spycha mnie z drogi na pobocze. Wracam na asfalt, przyznaję straciłem panowanie (nad sobą) wyciągam się jak statuł (bo statua jest kobietą) i pozdrawiam miłego kierowcę niemieckiego samochodu międzynarodowym znakiem pokoju. Podniosło mi się ciśnienie, kończę zawartość bidonu i walę prosto do domu na liczniku 80km - było nie było życiówka ;) ale niedosyt jest ...
Dystans20.79 km Czas01:02 Vœrednia20.12 km/h
dokręciłem ;)
Kategoria po okolicy
Pierwszy tysiąc w tym sezonie, w zeszłym roku 21 czerwca miałem na liczniku 363.26 km ;) W nagrodę Skocur dostał szejkowanie i smarowanie, a ja ...

Ciemne z browaru Wojcieszów ;) © noibasta
Dystans30.62 km Czas01:31 Vœrednia20.19 km/h
Będzin - PIII (szeroko) - Będzin
Kategoria po okolicy
Dzisiaj nawet z fotką ;) bo tej altany jakoś wcześniej na Zielonej nie zauważyłem ;) Szybkie kółko na samej Pogorii i powrót tak jak dojazd czyli trochę nadłożyłem.
W cafe mobile przetestowałem mrożoną kawę i chociaż nie przepadam za takimi wynalazkami przy dzisiejszym upale mi przypasowała, a dodatkowo zastąpiła obiad ;)

Park Zielona © noibasta
Dystans37.21 km Teren6.20 km Czas01:50 Vœrednia20.30 km/h Podjazdy242 m
Kalorie 1422 kcal SprzêtScott Aspect
Będzin - PIV - Będzin
Kategoria po okolicy
Pętla na czwórce szeroko przez Ujejsce, kawa na trójce i do domu. Zdjęć nie ma bo ... nie chciało mi się wyciągać telefonu z torebki niekapki i co ciekawsze to już sfotografowałem ;) Na trójce masakrycznie ciasno, przyszedł ten dzień kiedy PIII będzie uwzględniana w harmonogramach wyjazdowych rano i ewentualnie wieczorem :)
Dystans5.87 km Czas00:58 Vœrednia6.07 km/h Podjazdy 45 m
Kalorie 504 kcal SprzêtScott Aspect
z Młodą na rolkach - na rolkach tylko Młoda ;)
Młoda na ośmiu kółkach ja na normalnie - na dwóch ;)
Przy okazji dni Będzina i bitwy graffiti do miasta zawitał nowy Szwedzki ;) i sporo innych fajnych prac, ale to może już jutro :)

Nowy Szwedzki w Będzinie :) © noibasta
Dystans34.97 km Teren6.60 km Czas01:56 Vœrednia18.09 km/h
Kalorie 1319 kcal SprzêtScott Aspect
Będzin - P3x2 - Będzin
Kategoria po okolicy, grupony
Dąbrowa Górnicza koło Będzina tu pojawił się 15 czerwca 2013 roku około godz. 8:00 noibasta ;) Niczym nie zmącony spokój pierwszego okrążenia wprowadził go w błogi nastrój. Delikatnie marszczące się lustro wody, namioty wędkarzy niczym kokony jedwabników przyczepione na brzegu jeziora, pobrzękujące cicho elektroniczne sygnalizatory brań, wydające delfinie dźwięki echosondy *) ...
Jadąc w tym sielankowym otoczeniu pustą ścieżką rowerową w lusterku zobaczył błysk świateł, na pierwszy rzut oka żarówki H4, po chwili zastanowienia Philips Premium +30% more light ;)
Kilkanaście sekund później wyprzedził go biały furgon i zatrzymał się w pobliżu wiaty. Cicho otwarły się rozsuwane drzwi i wysypał się z niego oddział zamaskowanych mężczyzn w zielonych uniformach ... i jak kur... odpalili te swoje kosy pozostało tylko wracać do domu.

*) kiedy za łebka jeździłem z ojcem na ryby wieszaliśmy na gruntówkach białe pingle albo dzwonki z oprawek do żarówek ;) teraz to dopiero jest technologia wędkowania ;)