Dystans34.97 km Teren6.60 km Czas01:56 Vœrednia18.09 km/h
Kalorie 1319 kcal SprzêtScott Aspect
Będzin - P3x2 - Będzin
Kategoria po okolicy, grupony
Dąbrowa Górnicza koło Będzina tu pojawił się 15 czerwca 2013 roku około godz. 8:00 noibasta ;) Niczym nie zmącony spokój pierwszego okrążenia wprowadził go w błogi nastrój. Delikatnie marszczące się lustro wody, namioty wędkarzy niczym kokony jedwabników przyczepione na brzegu jeziora, pobrzękujące cicho elektroniczne sygnalizatory brań, wydające delfinie dźwięki echosondy *) ...
Jadąc w tym sielankowym otoczeniu pustą ścieżką rowerową w lusterku zobaczył błysk świateł, na pierwszy rzut oka żarówki H4, po chwili zastanowienia Philips Premium +30% more light ;)
Kilkanaście sekund później wyprzedził go biały furgon i zatrzymał się w pobliżu wiaty. Cicho otwarły się rozsuwane drzwi i wysypał się z niego oddział zamaskowanych mężczyzn w zielonych uniformach ... i jak kur... odpalili te swoje kosy pozostało tylko wracać do domu.

*) kiedy za łebka jeździłem z ojcem na ryby wieszaliśmy na gruntówkach białe pingle albo dzwonki z oprawek do żarówek ;) teraz to dopiero jest technologia wędkowania ;)