Dystans17.49 km Teren5.00 km Czas00:55 Vœrednia19.08 km/h VMAX28.30 km/h
SprzêtScott Aspect
testowo ...

Komentarze

noibasta
20:20 środa, 16 lipca 2014
mogę jeszcze tak jak na drugiej fotce - srebrne się skracają przy takim ustawieniu
limit
20:06 środa, 16 lipca 2014
Dopóki nie planujesz jeździć z pełnym obciążeniem dopuszczalnym dla takich bagażników (czyli jakieś 25 kg) to luzik.
noibasta
20:01 środa, 16 lipca 2014
a widzisz :) nie ujawniałem się bo nie kupowałem ;) leżał na szafie w worku jako nigdy nie używany dodatek do roweru młodej, a że dostanie tylko torbę na górę to specjalnie się nie stresowałem ;) ale dokonałem wizji i zmienię mocowanie prętów tylko muszę śrubek poszukać :)
limit
19:50 środa, 16 lipca 2014
Szkoda, że się nie ujawniłeś z zamiarem zakupu wcześniej :-) Ten akurat bym odradził. Generalnie najlepsze są te, które mają jak najbardziej pionowo pręty. Czyli lepiej powinien pracować ten. Poza tym obydwa są aluminiowe. Może lżejsze ale mają jeden mankament. Jak się pogną to marne szanse na wyprostowanie. Wiem, bo miałem z tym problem. Taki zwykły, ze stalowych drutów można jeszcze jakoś uratować.
Miałem trochę przebojów z bagażnikiem podczas pierwszej podróży nad morze i do aluminiowych mam uraz. A już do takich fantazyjnie giętych to zwłaszcza. Ale to tylko takie moje skrzywienie ;-)
noibasta
19:38 środa, 16 lipca 2014
kosma> ;)
limit> no właśnie tak jak piszesz się nie da się ;) bagażnik ma uchwyty do piasty w prowadnicy pod kątem - jak uchwyt przy piaście ustawisz pionowo to bagażnik będzie przechylony pod kątem 30 stopni ;) zastanawiałem się czy prześwitu nie zmniejszyć opuszczając o jeden otwór żeby trochę wypoziomować srebrne pręty. Ale dla pewności zaraz zrobię wizję lokalną :)
limit
19:34 środa, 16 lipca 2014
Na tym zdjęciu możesz zobaczyć jak u Prezsa jest bagażnik zamontowany. Może ciut inny niż Twój, ale zasada montażu podobna. Dziura w górnej części mocowań przy piaście (ta w odwrócone "T") to miejsce na zaczep przytrzymujący sakwy (np. Crosso taki mają) przed spadaniem. W tej pozycji co u Ciebie jest po prostu krzywo i może być problem z zapinaniem.
limit
19:27 środa, 16 lipca 2014
Po mojemu chyba nie za dobrze zamocowany. Uchwyt przy piaście powinien być pionowo co automatycznie powinno spowodować, że prześwit między bagażnikiem a kołem się zwiększy. Jednocześnie mocowania do ramy (te przy siodełku) nieco powinny się wysunąć z uchwytów przy bagażniku. Jak obładujesz bagażnik i wpadniesz w wertepa to się może całe ustrojstwo pogiąć.
kosma100
19:27 środa, 16 lipca 2014
Hmmm widzę, że coś się dzieje :)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!