Dystans12.06 km Czas00:50 Vœrednia14.47 km/h
pierwszy objazd Malinowego Krosiwa
Pierwszy poważniejszy (nie licząc rundek w okolicy garażu) objazd nowej w pełni "dorosłej" maszyny Młodej ;) Na Pogorię dojechaliśmy "na dachu" nie ryzykując kryterium ulicznego ;)

Malinowe Krosiwo Młodej :) © noibasta

Noise Killer odc. 2
Tempo było dostojne więc skupiałem się na tropieniu dźwięków wydawanych przez moje PodZadzie czyli siodło, i sztycę ;) Dźwięki zdefiniowałem dwa, skrzypienie siodła i pyknięcia sztycy/ramy - trudne do zdefiniowania bo pyknięcie rozchodzi się od tylnego widelca do kierownicy ;) cdn.

kosma100
06:19 wtorek, 14 maja 2013
Ale piękne, wypasione Krossiwo :-)
06:02 wtorek, 14 maja 2013
Limit> a widzisz, a u mnie zaczyna wraz ze wzrostem wilgotności powietrza (siodło), ale pyknięć się pozbyłem - zostało skrzypienie ;)
limit
05:59 wtorek, 14 maja 2013
Normalny zestaw dźwięków. Polecam przejazd w solidnej burzy albo ulewnym deszczu tak z godzinkę. Mnie po tym przestało skrzypieć ;-) Znaczy się sztyca i siodełko. Inne rzeczy zaczynają :-/