Dystans31.76 km Czas01:39 Vœrednia19.25 km/h VMAX28.08 km/h Podjazdy 62 m
SprzêtRoam(er)
032 - mały klasyk
Kategoria po okolicy
Taki klasyk testowy, założony bagażnik do Gianta - jedno trzeba powiedzieć - pasuje idealnie, jakość wykonania też na plus. Zobaczymy jak z trwałością ;) Pan Pancerny - rozłożony, czeka na przeszczep wkładu suportu - ale w nagrodę będzie miał optic tuning ;)
Prace przy plaży idą pełną parą, chociaż jeszcze nie do końca złapałem idee ... bo plaża to raczej nad wodą a nie za wałem być powinna :)

miejska plaża nad Przemszą
miejska plaża nad Przemszą © noibasta

Dynio
09:22 wtorek, 8 maja 2018
Założyłem dzisiaj bagażnik do Trek-a. Ale klasycznego Kross-a. Fajnie to wygląda.
16:05 niedziela, 6 maja 2018
Limit> no na razie nie wygląda ;) ale gdyby robili przepust tak na bogato to może i ścieżkę by poprawili na dobre, a nie tylko podsypując ;) bo na razie to tylko takie pudrowanie trupa ;)
Dariusz> no jak się będzińska bohema zadomowi to może być atrakcja ;)
DARIUSZ79
19:03 sobota, 5 maja 2018
Ciekawie to wygląda no i czy okaże się atrakcją :):) Czas pokaże :)
limit
06:54 sobota, 5 maja 2018
Może zrobią jakiś przepust i puszczą bokiem trochę wody żeby było gdzie kostki zamoczyć.