Dystans23.94 km Czas01:39 Vœrednia14.51 km/h VMAX25.83 km/h Podjazdy 31 m
031 - poranny, śniadaniowy z ŁP
Kategoria fifty-fifty, po okolicy
prawie wczesnoporanny bo trochę zaspaliśmy, ale i tak wciąż przed 3-majowym tłokiem, pancerny z nowym łańcuchem ale strzela dalej - pozostał suport, który kręcił się bez szumu ale z wyczuwalnym chwilami oporem - trudno było stwierdzić bo strzały występowały tylko pod obciążeniem, które trudno zasymulować na postoju ;) postanowiłem wymienić, skoro i tak już wszystko rozebrałem ;)

nowa ścieżka na Zielonej
nowa ścieżka na Zielonej © noibasta

ścieżka prowadzi do ustronnego MOP'a nad rzeką ;)
ścieżka prowadzi do ustronnego MOP'a nad rzeką ;) © noibasta

limit
16:55 niedziela, 6 maja 2018
Pewnie przyjdzie Ci nauczyć się z tym żyć do pierwszego deszczu :-) Zwykle po opadach takie dziwne odgłosy czarodziejsko znikają :-)
16:07 niedziela, 6 maja 2018
sztycę sprawdziłem jako pierwszą :) ale strzał zawsze w jednym położeniu korby i czuć, że szedł po łańcuchu takim kozim vibrato ;)
limit
06:56 sobota, 5 maja 2018
Sprawdź, czy nie strzela siodełko :-) Też kiedyś kawał czasu szukałem źródła dziwnych odgłosów i okazało się, że to była zapiaszczona sztyca.