Dystans50.40 km Teren18.00 km Czas02:49 Vœrednia17.89 km/h VMAX29.30 km/h
śniadanie na trawie i klasyk
Nie zresetowałem licznika to będzie w jednym wpisie. Wczorajszy wyjazd poranny z ŁP na śniadanie na trawie (~11km) rodzi się nowa świecka tradycja ;) a dzisiaj solowy wieczorny klasyczny objazd jezior. W ciągu dnia migałem się od wyjścia bo wiatr mnie zniechęcał, ale jak się już trochę uspokoiło to czemu nie, trochę pokropiło na wyjeździe i w lesie na P4 ale to w zasadzie popierdółka a nie deszcz ;) i zrobiło się naprawdę bardzo fajnie.

O! tak ładnie się zrobiło :) © noibasta

Dzisiaj pustawo, niestety nawet na Pogorii można poczuć się jak w mieście i pojeździć w spalinie :|  przy akompaniamencie pierdzących wydechów i w smrodzie za bogatej mieszanki ...

Nawet tu można pojeździć w spalinie © noibasta

Wracając zauważyłem jeszcze zmianę ekspozycji w galerii ulicznej (w 2013 było tak ...) więc zatrzymałem się na dokumentację. W domu byłem kiedy prowadziliśmy z Brazylią 1:0 i załapałem się jeszcze na 2,5 seta.