Dystans44.24 km Teren15.30 km Czas02:24 Vœrednia18.43 km/h VMAX33.24 km/h
Kalorie 1628 kcal SprzêtScott Aspect
przedobrzyłem ... :/
Kategoria po okolicy
"Plan: coś, co potem wygląda absolutnie inaczej" ... miała być ustawka z Tomkiem P3iP4, powrót na molo i o 19:00 ustawka Kosmy. Czekałem na P3 popijając kawkę, na ścieżce mignął mi T0mas82 chyba wracał z pracy ale nie na ostrzaku co mnie trochę zdezorientowało ;) chwilę później zadzwonił TomasII, że jest kicha, dziura przy wentylu, łatka nie łapie, dętki nie ma, zostaje w domu (zonk1). Pogadaliśmy jeszcze trochę przy CM i ruszyłem na objazd w prawo od mola, przy knajpie na Ratanicach coś mnie podkusiło żeby odbić i przedrzeć się od góry leśną drogą na którą wypadliśmy z T0masem rozwożąc punkty, spojrzałem na gps ... nie włączył się przy wyjeździe (zonk2), bez większych problemów namierzam przejazd i przez Goląszkę i Preczów wracam na P3.
Spóźniony, jest 19:20 a przy molo już pusto ... i tak bez opóźnienia (zonk3) ? Nie minęliśmy się więc pewnie trasa - w prawo od mola, rozważam podgonienie ale biorąc pod uwagę moje tempo byłoby to co najmniej trudne ;) No to jeszcze espresso i jadę do domu o 20:30 powtórka z Giro, po drodze mijam się jeszcze z Mario, pozdrówka i rura.