Dystans35.41 km Czas02:09 Vœrednia16.47 km/h VMAX32.32 km/h
Kalorie 1327 kcal SprzêtScott Aspect Uczestnicy
i po deszczu ... ;)
po trwającej od kilku dni pogodowej lipie dziś było przyzwoicie :) Nie było się nad czym zastanawiać należało skorzystać, jadę na pojezierze ale ... napotykam blokadę, zapomniałem o rajdzie zamkowym, chwilę poprzyglądałem się rywalizacji i zmieniłem trasę aby dotrzeć na PIII. Nie chciało mi się nadrabiać asfaltem, a rower i tak trzeba będzie umyć więc jadę od Ksawery wzdłuż torów do dworca w Dąbrowie tu mała przerwa na fotki i dalej na PIII. Na Pogorii dziś akcja Polska Biega, w trakcie okrążenia mijam się z biegnącym Tomkiem, kiedy wracam w okolice mola widzimy się już na mecie biegu. Chwila rozmowy, okazuje się, że z Kosmą organizują dzisiaj rajd na orientację w ramach europejskiego tygodnia sportu dla wszystkich. Umawiamy się na później w bazie rajdu i jadę na przerwę kawową. W trakcie drugiego okrążenia znów się mijamy, Tomek rozwozi punkty na rajd więc zawijam i się przyłączam - nie startuję więc mogę ;) Po wszystkim pogaduchy w bazie i zbieram się w stronę domu, aby po raz kolejny nie trafić na zamknięte drogi i nie wracać tą samą trasą jadę z Zielonej przez las do Łagiszy i do Będzina. Po drodze wyprzedza mnie laweta z rozbitym samochodem rajdowym - mam nadzieję, że nikomu nic się nie stało, samochody jeszcze słychać więc w okolicy zielonej chyba jeszcze trwa rajd. Przy stadionie odbijam zobaczyć wieeeelkie amerykanckie fury ;) i już bez przystanków prosto na działkę umyć skocura - należy mu się ;)

Na trasie Rajdu Zamkowego © noibasta


Dworzec w Dąbrowie Górniczej © noibasta


... a obok marchewkowe pole ;) © noibasta


Elvis jest w mieście ... ;) © noibasta

Komentarze

noibasta
20:06 wtorek, 20 maja 2014
czyli przyszło nowe ;) kasa kontenerowa i obok dwie ruiny - dworzec kolei Warszawsko-Wiedeńskiej i dworzec kolei Iwanogrodzko-Dąbrowskiej.
limit
21:06 poniedziałek, 19 maja 2014
Chyba tak. Gdzieś się ostatnio doczytałem, że kolej ma teorię, że lepiej stawiać takie baraki bo tańsze w utrzymaniu niż remontować podupadające dworce kolejowe. Wg mnie ciekawa koncepcja. I nie mogę się oprzeć pytaniu kto produkuje te kontenery i czyim krewnym w PKP jest? I na ile ten wałek jest ustawiony?
noibasta
19:54 poniedziałek, 19 maja 2014
limit> ten kontener to nowy dworzec ? ;) strzelę przy następnej okazji :)
limit
18:08 poniedziałek, 19 maja 2014
Mogłeś jeszcze dla kontrastu walnąć fotę tego, co teraz robi za "dworzec kolejowy" w D. G. Byłby pełny obraz nędzy i rozpaczy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!