Dystans54.63 km Teren17.60 km Czas03:43 Vœrednia14.70 km/h VMAX36.00 km/h Podjazdy401 m
Kalorie 2214 kcal SprzêtScott Aspect
Łazy - Kuźnica Sulikowska - Siewierz - Dąbrowa Górnicza - Będzin
Udało mi się namówić ładniejszą połowę na wycieczkę, negocjacje się odbyły - wywozimy się i wracamy do domu. Więc wywieźliśmy się KŚ do Łaz. Początek był naprawdę udany, świeciło słońce, śpiewali nam ptaCy ;) jechało się łatwo i przyjemnie.
Najpierw sielankowy nastrój próbowali zaburzyć leśni krwiopijcy :/ Jusznica deszczowa alias końska mucha ;) Przezornie zabrany bros działał tylko przez chwilę, wszelkie próby ucieczki kończyły się fiaskiem - szybkie jakieś to cholerstwo. Tak więc psikając się brosem dojechaliśmy do Kuźnicy Sulikowskiej. Mniej drzew, mniej gzów ale żeby nie było za dobrze ... mniej gzów więcej chmur, a jak chmury to i wiatr ... jak zwykle w twarz.
Szybko - w miarę możliwości - do Siewierza. Zadekowaliśmy się na trochę w Jędrusiowej Izbie - czekamy.
Poprawić się nie poprawiło więc ruszyliśmy dalej. I tak od Kuźnicy Świętojańskiej czerwonym szlakiem zamkowym już na przemian w deszczu, wietrze, deszczu z wiatrem i wietrze z deszczem. Ale ... ładniejszej połowie się podobało, w sumie skoro mnie się podoba w górach z deszczem to dlaczego ładniejszej połowie miałoby się nie podobać w deszczu na rowerze :D