Dystans11.15 km Czas00:34 Vœrednia19.68 km/h
Takie tam po okolicy ... update
Gibka bala i po szpilu jak mawiał mój kolega ze studiów - pozdrawiam Sołtysa :)
Szybka i krótka runda po mieście połączona z myciem roweru - wyczyściłem go do zdjęcia zaraz uzupełnię kartotekę ;)

Ścieżka rowerowa przy Małobądzkiej za skrzyżowaniem ze Szkolną w stronę Sosnowca - kinder surprise - można obręczy krzywdę zrobić a i sobie przy okazji.

uwaga dziura © noibasta

Update "dziury" ;) 48 godzin od zgłoszenia, jestem pozytywnie zaskoczony reakcją :) więc jak już nadmieniłem w komentarzu niniejszym szacun wodzu ;)

update dziury ;) © noibasta

21:41 czwartek, 28 czerwca 2012
no i w 48 się zamknęli ;)
21:49 środa, 27 czerwca 2012
Co prawda głupio tak komentować własne wpisy ;) ale ... dzisiaj dziura została oznaczona palikami i czerwono-białą taśmą. Jeśli jeszcze pojawi się dekiel to szacun wodzu :D
08:57 środa, 27 czerwca 2012
udokumentowałem, zgłosiłem, zobaczymy czy urzędnicza machina zadziała i rzeczoną dziurę załata ;)
20:45 wtorek, 26 czerwca 2012
jestem tylko ciekawy czy uszkodzenie roweru w takiej sytuacji pozwala dochodzić odszkodowania z OC zarządcy ścieżki ;) chociaż po przejściach z uszkodzonym samochodem kilka lat temu wolałbym nie przerabiać tego tematu z rowerem :D