Dystans81.80 km Czas05:18 Vœrednia15.43 km/h VMAX43.89 km/h Podjazdy291 m
032 - D07 - Darłówko - Rowy
Kategoria grupony, On tour ...
ostatni etap tegorocznego tripa, w połowie powtórkowego, takiego sobie zrobiliśmy ripleja z R10

podsumowując:
- jazda po zachodniej stronie granicy - bardzo przyjemna, ścieżki i zwykłe drogi, choć przed sezonem tak jakoś pustawo, ale jak kogoś przyciśnie to gdzieś tam zawsze currywursta znajdzie ;)
- BlueVelo i Trasa Pojezierzy Zachodnich - z zapałem śledzę ich fejsbuchowego fanpejdża - zapowiada się świetnie, wrócę ale na razie nie planuję bo plany to się lubią ... wicie, rozumicie ;)
- kilka odcinków R10 w trakcie budowy - przejechaliśmy mimo zakazu ale ciii ;) zapowiada się bardzo dobrze
- nasze zachodnie wybrzeże to jeden wielki plac budowy, apartamentowce, spa, bicz resorty, oceanaria itp to jakaś masakra, jak do takich Międzyzdrojów zjadą się turyści zapełniając te wszystkie nowo budowane lokacje to nie będą mieli gdzie wyjść z tych hotelowych pokoi ;) no chyba że dosypią piachu z przekopu mierzei i plaże wyjdą w morze ;) na szczęście rzadko bywam w tych rejonach i nigdy w sezonie ;)

takie Majami, tylko palmy iglaste ;)