Dystans98.73 km Czas06:40 Vœrednia14.81 km/h VMAX34.70 km/h Podjazdy261 m
027 - D04 - Neu Kosenow - Świnoujście
Kategoria grupony, On tour ...
wstaje rano ... nie jest dobrze, gorączka, kichawa, smarkawa i ogólnie lipa, przyjmuję resztki prochów i trochę zmieniamy plany. Nie wiem czy mnie całkiem nie złoży więc decydujemy się wrócić dzisiaj do Świnoujścia. Wracamy trasą objazdową bo przeprawa promowa w Camp jest ... ale nie działa, ale jak się okazało ma to też swoje dobre strony - 10 eurasiów od łba zostało w kieszeni ;) Będzie na kawę i przekąski ;)

ptoki ;)
ptoki ;) © noibasta

leży jak kłoda
leży jak kłoda © noibasta

tam wiatraków wszelkiej maści pod dostatkiem ;)
tam wiatraków wszelkiej maści pod dostatkiem ;) © noibasta

migawki z trasy
migawki z trasy © noibasta

10:16 piątek, 14 czerwca 2019
racja, było słabo, chłodno, z człowieka się leje, z nosa się leje, zapał topnieje ... ale jakoś się powolutku do celu dowiozłem ;)
limit
05:35 piątek, 14 czerwca 2019
Rozchorować się w trasie to chyba najgorsze co się może trafić. Nawet jak to tylko przeziębienie to już i kiepsko się jedzie, i radochy z wypadu nie ma.