Dystans63.26 km Czas03:39 Vœrednia17.33 km/h VMAX37.57 km/h Podjazdy226 m
079 - czas na jezioro ;)
Kategoria On tour ...
Ponieważ obiecałem ŁP przejażdżkę plażą do Białogóry i powrót lasem (no bo plażą w godzinie powrotnej - zwłaszcza w okolicach B-góry zawładną parawany) pojechałem znaleźć przyjemną leśną przeprawę, Lordowi też się przyda bo zwiększył dzienne dystanse dwukrotnie ;) Pokręciłem się trochę po lesie, dotarłem do celu i rozwinąłem trasę w stronę Dębek. Tam wypiłem kawę, dużą na podwójnym shocie ;) i pomyślałem, że skoro już tu jestem to pyknę wreszcie to Żarnowieckie jezioro dookoła. Źle wybrałem drogę wyjazdową z Dębek, oj źle ... Zakonna, wzdłuż Piaśnicy, żwirowo-piaskowa - każdy pojazd wzbijał tuman kurzu, nieprzebrany wręcz. Wreszcie otumaniony dotarłem  nad jezioro, zatrzymałem się na molo, pod elektrownią (bo tu pyknęła mnie osa franca) i wróciłem do Białogóry - tu druga przerwa na kawę, pistacjowe lody i powrót innym wariantem leśnym dla pełnego przeglądu tras pieszych, konnych i rowerowych.

ujście Bezimiennej do morza z lewej ...
ujście Bezimiennej do morza z lewej ... © noibasta

ujście Bezimiennej do morza z prawej ;)
ujście Bezimiennej do morza z prawej ;) © noibasta

jezioro Żarnowieckie, Piaśnica i grube ruŁy ;)