Dystans50.15 km Czas02:36 Vœrednia19.29 km/h VMAX33.18 km/h Podjazdy124 m
SprzêtRoam(er)
026 - wczesnoporanny
Kategoria po okolicy
Zeźlił mnie dzisiaj trochę roam(er) a w zasadzie jego konstruktor ;) który najwidoczniej umyślił sobie, że odpowiednio poprowadzonym spawem uniemożliwi montaż bagażników innych niż te z logiem Giant. Suma summarum muszę kupić oprócz bagażnika zaprawkę w kolorze granatowy metalic ;) bom se w amoku obdarł widelec :/
Jakby ktoś SportArsenala Art.215 potrzebował to mam na zbyciu ;) pasuje do tłentynajnerów i tłentyejterów ale do Gianta Roama nie pasuje ;)
W Antoniowie bez zmian brama do lasu opiera się atakom rowerzystów, żadnego upgrade na kolejny level nie było, zawiodłem się ;)

14:32 piątek, 4 maja 2018
obejrzałem te na sztyce - rzeczywiście ciekawe rozwiązanie jak już wszystko inne zawiedzie :) a przyczepka ... może kiedyś jak dotrwam do emerytury i będę latał długie trasy raz za razem zamiast jednego KUR''u w roku ;)
limit
11:48 poniedziałek, 30 kwietnia 2018
Powiem Ci, że mnie przyczepka przekonała. A już w górach zwłaszcza. Co prawda ogólnie jej waga daje się we znaki na długich trasach ale przy full-u to właściwie innej opcji na sakwy nie ma. Za to na zjazdach rewelacyjnie idzie za kołem i dodatkowym bonusem jest to, że na stromych zjazdach ładnie trzyma tylne koło przy glebie chroniąc przed lotem nad kierownicą :-) Co do ceny, to fakt, nietania.
Jeśli chodzi o bagażniki na sztycę to są takie, które mają dokładnie taką samą nośność jak te przykręcane do ramy. Jakiś czas temu na forum BS dawałem nawet linka do takiego patentu. Wg opisów powinny dawać radę.
07:44 poniedziałek, 30 kwietnia 2018
nie, no aż tak źle to nie ma ;) zamówiłem oryginalny, cena nie powala, nośność 25kg ale SA miałem sprawdzonego i wytłuczonego na skocurze to pomyślałem, że założę taki sam. No i nie musiałbym nic przestawiać w sakwach żeby przepinać z jednego do drugiego i to był decydujący argument ... ale się nie da się. Przyczepka jakoś mnie nie przekonuje i kosztuje tyle co 8 bagażników, a na sztycy to ze trzy bułki i konserwę można wozić, a nie sakiewkę ;)
limit
05:50 poniedziałek, 30 kwietnia 2018
Odpowiedzią na problemy z montażem bagażnika jest... przyczepka :-) Ewentualnie bagażnik montowany do sztycy i zacisku.