46 - ogrodzony klasyk ...
Kategoria po okolicy
Ogrodzenie na Pogorii - Level up, na Krynicznej pojawiła się siatka, objazd poprowadzony wzdłuż lądowiska paralotniarzy i dobrze oznaczony - nie wiem kto oznaczał ale szacuneczek :)

Pogoria IV - nowa przeszkoda na szlaku rowerowym
Pogoria IV - nowa przeszkoda na szlaku rowerowym © noibasta

21:05 sobota, 5 sierpnia 2017
podobno już przejezdne bo właściciel działki i siatki się rozpędził i ogrodził nie swoje ;)
amiga
06:51 czwartek, 3 sierpnia 2017
Wkurza mnie coś takiego, że miasto prowadzi drogi po terenach prywatnych, ale jeżeli już to powinni to jakoś właścicielom wynagrodzić... Co jakiś czas spotykam się z czymś takim, Ot tak, Zabierzemy wam kawałek gruntu i zero odszkodowania...
Krzychu22
16:43 poniedziałek, 24 lipca 2017
Jednak poprowadzili jak im pasowało: http://sosnowiec.wyborcza.pl/sosnowiec/7,93867,22130470,niespodziewany-koniec-trasy-rowerowej-wokol-pogorii-iv-ale.html?disableRedirects=true#BoxLokSosnImg
limit
08:28 poniedziałek, 24 lipca 2017
O asfalcie dookoła P4 to słuchy krążą od dawna ale jakoś tak trudno ustalić kto by miał to zrobić i którędy. Na pewno rolkarze by chcieli.
Co do grodzenia to podobna sytuacja jest niedaleko Trójkąta Trzech Cesarzy. Dało się tam wałem dojść od ul. Orląt Lwowskich ale okazało się, że kawałek terenu (wału) jest prywatny i też ludzie sobie to ogrodzili. I teraz trzeba dymać naokoło. Tak więc z tym puszczaniem szlaków i ścieżek po prywatnym to nie jest to jedyny taki przypadek i jakby poszukać to w okolicy znajdzie się więcej.
18:02 niedziela, 23 lipca 2017
Teren prywatny, właściciel ogrodził bo mógł ;) trochę nie chciało mi się wierzyć, że prowadząc znakowany szlak zrobiono taką partyzantkę ale jak widać można ;) tak, że ten ... na asfalt bym nie liczył ;)
gizmo201
16:50 niedziela, 23 lipca 2017
Ciekawe zjawisko. A swoją drogą ciekawe kiedy zgodnie z zamysłem czy planem wyasfaltują dookoła P4 drogę jak obiecywali
limit
16:41 sobota, 22 lipca 2017
Właśnie mi niedawno kolega z pracy mówił, że coś takiego się pojawiło. Czekałem aż ktoś z BS-a w końcu foto zamieści :-)