Dystans91.74 km Czas04:52 Vœrednia18.85 km/h
72 - z dołu do góry z góry na dół ...
Kategoria po okolicy
Odespałem tydzień dlatego wyjechałem dopiero po 8:00, dziś sobota więc przjechałem obok "wioski olimpijskiej" i przez Łagiszę i Sarnów ruszyłem na Mierzęcice, tu zrobiłem mały błąd nawigacyjny ale po chwili wróciłem na dobrą drogę na Cynków - leśny odcinek Zadzień-Cynków zaczyna się dobrze ale im dalej w las tym więcej dziur, niestety, bo byłaby całkiem fajna droga. W Cynkowie doładowanie akumulatorów w konnej wiacie będącej częścią cyt.: "Międzygminnego szlaku konnego - oręża turystyki w gminach Koziegłowy, Poraj i Żarki". Za Wojsławicami przecinam "1" i nie powiem żeby to było łatwe zadanie, niestety w pobliżu nie ma przejścia dla pieszych z którego można skorzystać i o ile kierunek na Katowice przejechałem spokojnie to ruch w stronę Częstochowy był tak duży, że dłuższą chwilę stałem na środku jak kołek :/ Później już na rynek w Koziegłowach, całkiem ładny, fontanna, ławki, pergole ... tylko nie ma żadnego lokalu gastronomicznego poza budą nazywającą się po meksykańsku a serwującą kebaby i gofro-lodziarnią i gdyby nie gofro-lodziarnia musiałbym się obejść smakiem na kawę. Załapałem się na parzoną z prywatnych zapasów ;)
Po krótkiej przerwie jadę dalej przez Koziegłówki i Pińczyce na Siewierz, jest coraz cieplej i jedzie mi się coraz słabiej. Siewierz mijam bez zatrzymywania i tradycyjnie kończę przejazd w CM racząc się espresso na kostkach lodu. Później już normalnie - do domu ;)
Reasumując - Koziegłowy na raz, byłem i już się nie wybieram - chyba, że przejazdem.