Dystans28.69 km Czas01:25 Vœrednia20.25 km/h VMAX29.30 km/h
SprzêtScott Aspect
nowy secik
Kategoria po okolicy
zimowy upgrade ;) w miejsce wysłużonego XCR'a zawitał Epixon, a ta zmiana wymusiła również przejście z osi 9mm na 15mm - pierwsze wrażenia ... jak dla mnie znacząca poprawa komfortu jazdy, XCR pode mną gniótł się jak plastelina samo wsiadanie powodowało dobicie ;) a połączenie nowego amora z osią 15mm spowodowało ogromną różnicę w jakości jazdy.  Jutro więcej terenu ;)

Nowy secik :) © noibasta

Komentarze

noibasta
10:24 piątek, 6 listopada 2015
XCR''a nie polecam choć to podobno niekoronowany król niskobudżetowych amortyzatorów - ale przy mojej wadze ~90kg uginał się okrutnie. Regulacja naprężenia sprężyny nie działała chyba nigdy, na seryjnych nierównościach się gubi, uszczelniacze kiepskie i w środku ciągle zbierała się woda i syf, ostatnie kilka miesięcy to zwiększone zużycie brunoxa ;) Poprawić działania przez serwisowanie się nie da - wyposażony w kartridże olejowe których się nie serwisuje tylko wymienia (115 zł/szt.). Ma blokadę skoku ale moja sztuka miała taką przypadłość że amor zablokowany na asfalcie uginał się na drobnych nierównościach pozostając w pozycji do jakiej się ugiął w efekcie czego po przejechaniu krótkiego odcinka zmieniała się geometria ;) Jak nie rozważasz tego od Krzyśka to zadzwoń tu Activia świetny serwis, gość się zna na rzeczy może coś Ci zaproponuje :)
Krzychu22
08:06 piątek, 6 listopada 2015
A jeśli już chcesz to mam coś takiego na sprzedaż, po tuningu za 130 puszczę: http://olx.pl/oferta/amortyzator-rst-dirt-ra-100mm-CID767-IDcfTOx.html
Krzychu22
08:03 piątek, 6 listopada 2015
Nie kupuj żadnego RST. To jest pseudo amortyzator na kilka tygodni spokojnej jazdy. Poza tym ich waga po prostu zabija. Jeśli coś taniego to szukaj używanych Suntorów.

W rowerze dziewczyny mam poprzednika. Praca jest bardzo dobra, czuły i się nie zapada. Tylko konstrukcja wewnętrzna może nie jest górnolotna ale działa ;)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!