Bukowno - zwiad pierwszy ;)
Mieliśmy z Tomkiem odkładany w nieskończoność trip w okolice Bukowna, a że pogoda była przezacna i przydarzyła się okazja więc bez zastanowienia ją wykorzystaliśmy ;) Przez Dańdówkę i Juliusz docieramy do Jaworzna - szybkie zakupy żywieniowe, bo oboje mieliśmy braki, a Góra Piasku pobudziła apetyt ;) i zjazd do Geosfery na pierwsze śniadanie. Przez kamieniołom i Pieczyska do Ciężkowic i przez Diablą Górę nad Sztołę, tu osiągamy PZ czyli punkt z(a)wrotny, zostało nam ~1,5h do zachodu słońca a w planach było jeszcze trochę lasu ;) Po drodze trafiliśmy jeszcze wapiennik, fajne widokowo miejsce nad kanałem Sztolnia i UpssMand wprowadził nas na drogę, której nie było i tu zaczął się odcinek wleczony, wlekliśmy przez kilkaset metrów żeby wtoczyć się na stację Bukowno Przymiarki - gdzie powalił mnie WuCet  ;) przejeżdżamy jeszcze raz nad Sztołą i na Maczki, przez Klimontów wracamy do Będzina z przerwą na kawę na Orlenie ... kawy dzisiaj brakowało. A zdjęć ... będzie dużo ;)  Bukowno i okolice zostały wytypowane do dalszej intensywnej eksploracji.
Aaaa no i zapomniałbym dodać, że niniejszy trip pozwolił mi poprawić zeszłosezonowy wynik ;)

pierwsze zdjęcie z PZtu, a dalej już w miarę chronologicznie ;)

Zakole Sztoły © noibasta

Migawki z trasy cz.4 © noibasta

WuCet! WuCet! Barykaduj!! © noibasta

Sztoła - dziura w moście ;) © noibasta

I ostatnie z tego dnia © noibasta