konsumpcja i odlocik ...*)
Kategoria po okolicy, grupony
Ustawka celowa, cel - Złota Gęś, konsumpcja i odlocik na oddanej dla spotterów platformie widokowej w Pyrzowicach.
Zbiórka na PIII, ostatnie dopompowywanie i standardową trasą do Siewierza - Złota Gęś - pierwszy planowy punkt wycieczki - po drodze, krótki postój na zamku i na rynku - mieliśmy w grupie gości zza granicy ;) Dystans 20km dla startujących z parkingu i niewiele większy dla dojeżdżających nie spowodowałby zaostrzenia apetytu - dlatego uczestnicy wycieczki nie jedli nic od wczoraj żeby nacieszyć podniebienie gęsimi pipkami ;) W Siewierzu ze względu na napięte harmonogramy grupa zredukowała się do sztuk pięciu i obrała kurs na lotnisko w Pyrzowicach - przez łąki i pola dojechaliśmy do jednej z dwóch platform widokowych, obejrzeliśmy start i obraliśmy kurs powrotny. Dementuję plotki, że od platformy trzeba wracać tą samą drogą ;) co prawda napotkaliśmy liczne przeszkody w postaci siatek, płotów i niesprzyjającej nawierzchni ale najlepszą metoda czyli "naskos" się udało ;) Przez Przeczyce i Wojkowice wracamy na P4 zamykamy pętlę po drugiej stronie jeziora i kończymy przelot kawą w CafeMobil'u. Pomimo, że część uczestników zrobiła "życiówkę" mają apetyt na więcej ;)

Ustawka ;) © noibasta

*) ... wiem, tytuł mógł sugerować ostrą bibę ;)

07:28 czwartek, 24 września 2015
Dynio> i to na skalę światową ;) w Zadzieniu przy zjeździe z drogi na ten punkt widokowy był sklep ABC - ostatnie 3 razy był zamknięty, a zakładałem tam uzupełeninie zapasów - gdybyś też planował że się tam zaopatrzysz w jakiś prowiant lub napoje to miej to na uwadze :)
Dynio
19:21 środa, 23 września 2015
Zanim spadnie śnieg muszę zaliczyć te "widokowe" bo jak mówi pewien mój kolo to "ewenoment"
05:26 środa, 16 września 2015
dzięki za namiar :) wykorzystam przy najbliższej okazji :)
11:42 wtorek, 15 września 2015
już dołożyłem WP na tracku :) ta na której byliśmy jest po przeciwnej stronie lotniska