szwędacza cd.
Kategoria po okolicy, grupony
Start pod pałacem Mieroszewskich i kontynuacja eksploracji okolic Psar, pola, potoki, rzepaki, górki, pagórki i takie tam ;) szlakami żółtym, czarnym (szczątkowo), czerwonym, niebieskim - chyba nie jest znakowany w terenie - zaczepieni lokalsi powiedzieli, że jeszcze go nie namalowali ;) Dobrze, że zaopatrzyliśmy się w prowiant bo popas na Brzękowickim Wale był i zasłużony i wskazany, brakowało tylko kawy ale to załatwiliśmy w drodze powrotnej u naszych dealerów ziarna ;)
Gdyby ktoś, coś, gdzieś, kiedyś  chciał po okolicy to mapy są dostępne tutaj.
Teraz już bez skakania ze szlaku na szlak trzeba będzie objechać je jak mapa każe ;)

Pałac Mieroszewskich © noibasta
Znowu zółte pole - bo lubię ;) © noibasta

Wał Brzękowicki - punkt widokowy - p3 © noibasta
Wał Brzękowicki - punkt widokowy - p2 © noibasta
Wał Brzękowicki - punkt widokowy - p1 © noibasta

limit
11:58 niedziela, 10 maja 2015
Spokojnie :-) Rzeźnika mam żeby mi się wygodnie jeździło, a nie żeby pokazywać innym co to ja niby potrafię, bo za wiele to ja nie potrafię. Różnica byłaby najwyżej taka, że na dole byłbym czasem szybciej niż Ty.
11:31 niedziela, 10 maja 2015
spotkanie z czarnym rzeźnikiem ? :D tak ... pewnie bym klęknął :D skocur zamienia się powoli w turystyczną krowę ;) ale to już w którymś z następnych wpisów ;)
limit
11:20 niedziela, 10 maja 2015
Jak chcesz się kiedyś po moich okolicach powozić terenowo to daj znać. Umówimy się na objazd taki, że jak asfalt zobaczysz to klękniesz i będziesz całował ;-p