szwędacz ...
Kategoria po okolicy
Załatwiłem dwa tematy na początku jazdy, a później już w pola, włączył mi się szwędacz ;) Zdjęcia specjalnie dla Limita, zresztą pewnie pozna bo to jego tereny :) Do objechania w całości przy następnej okazji.

Szlaki rowerowe gminy Psary cz.1 © noibasta

Szlaki rowerowe gminy Psary cz.2 © noibasta

20:26 wtorek, 5 maja 2015
To jest jedna z opcji. Można też było pojechać dalej w stronę szkoły w Gródkowie i przy niej skręcić w lewo. Jedzie się kawałek wzdłuż lasu do skrzyżowania leśnych ścieżek gdzie jest szlaban do lasu (tam też żółty wychodzi). Przy nim w prawo w stronę restauracji "Pod Lwem". Tam na drugą stronę "913" i dalej terenem w stronę Dorotki. W miejscu gdzie schodzi trasa DH skręcić w stronę przejazdu pod "86" i za mostem w prawo, w lewo i zaraz znów w prawo (obok śmietników) do lasu grodzieckiego na, chyba, czerwony szlak i dojechać do leśniczówki.
20:06 wtorek, 5 maja 2015
zgadza się :) jest i to dobrze schowany :) którędy objeżdżałeś ten żółty ? bo z tego co widzę na mapie to można było odpuścić żółty przy przejeździe kolejowym i jechać drugą stroną torów, przeskoczyć i wrócić na żółty na polach, a później to już prawie skrzyżowanie na 86 i prosto do lasu Grodzieckiego albo na Pogorię. Muszę potestować :)
15:15 wtorek, 5 maja 2015
I przyuważyłem ten wagon :-) Przyuważyłem też coś jeszcze. Jest tam też krzyż ufundowany przez kolejarzy w 1932 roku. Jeździłem tyle razy tą drogą i dopiero dziś mi się w oczy rzucił. Jadąc od Łagiszy czarnym w stronę Zielonej jest zaraz przy rurach przechodzących nad szlakiem. Po lewej stronie.
15:13 wtorek, 5 maja 2015
Fakt. Ten żółty został zmasakrowany totalnie. Nawet full-em źle się tam jedzie. Da się to objechać unikając "913" tylko trzeba trochę km-ów dołożyć :-)
14:37 poniedziałek, 4 maja 2015
xtnt> nawet bardzo, już czekam na sobotę
limit> wagon jest przy czarnym między Łagiszą a Niepiekłem - trzeba tylko zjechać trochę ze szlaku na boczny tor ;)

pułapka to żółty w Gródkowie od ul. Kolejowej ciężko lub nawet nieprzejezdny - zryty ciągnikiem, mnóstwo gałęzi i resztek po wycince - ryzykowne dla szprych i przerzutek ;) i chcąc nie chcąc zaliczyłem 913