Bieszczady - krótki, szarpany urlop ;)
Kategoria z buta, grupony
W Wetlinie jak w Zakopanym, takich tłumów tu jeszcze nie widziałem nawet w środku sezonu. Ale bez dwóch zdań - Bieszczady musiały być, nieważne że krótko :) Wyszliśmy dwa razy (Wielka Rawka - Krzemieniec - Mała Rawka i Połonina Caryńska), poBAZOwaliśmy w Bazie, zaliczyliśmy koncert Wowy z Charkowa, napchaliśmy brzuchy w Starym Siole, zrobiliśmy obchód starych kątów i trzeba było wracać. W tym roku jest mocne postanowienie jesiennego wyjazdu więc ... mam nadzieję jeszcze będą zdjęcia z pustych szlaków ;)

Rawki - migawki © noibasta

Na Caryńskiej © noibasta

Z głowami w chmurach* ;) © noibasta
* precyzyjniej z głowami we mgle - ale chmury lepiej mi się skomponowały w tytule zdjęcia ;)

Caryńska - migawki © noibasta

A przy przedwyjazdowej kawie w Starym Siole pożegnał nas taki jaszczur ;)

Porucznik Jaszczu(k)r ;) © noibasta

21:17 środa, 20 sierpnia 2014
Całkowicie się zgadzam z ostatnim zdaniem. Wytyczony szlak, podesty, płotki, ogrodzenia i strażnicy parku teoretycznie (teoretycznie bo czynnik ludzki zawsze potrafi zadziwić) gwarantują, że szlak nie zamieni się w klepisko, a otoczenie pozostanie jak najbliższe naturalnemu. Przez tyle lat rowerzystów na połoninie spotkałem raz (z rowerami na ramieniu) strażników natomiast spotykałem znacznie częściej ;)
limit
08:07 środa, 20 sierpnia 2014
Mówili mi, że nie warto próbować na nielegalu w Bieszczady jechać. Normalnie patrzysz i pusto. Wjedziesz gdzie nie trzeba i nagle masz strażnika na karku. Raz, że spora część terenu to Park Narodowy, a dwa, że to blisko granicy, która zwłaszcza teraz pewnie jest dużo uważniej pilnowana. A poza tym skoro jest to nielegalne tzn., że ktoś miał w tym jakiś cel i może nawet szczytny więc respektujmy to.
djk71
06:50 środa, 20 sierpnia 2014
Pozazdrościć...
21:45 wtorek, 19 sierpnia 2014
limit> no niestety nic się nie zmieniło w tym względzie, pozostaje tylko jazda na nielegalu ;)
limit
21:32 wtorek, 19 sierpnia 2014
Jak ja bym chciał, żeby na połoniny można było rowerkiem wjeżdżać... Piękne foto. Smok jak się patrzy.