Dystans75.58 km Teren19.50 km Czas04:06 Vœrednia18.43 km/h VMAX40.54 km/h
Kalorie 2946 kcal SprzêtScott Aspect
Będzin-Siewierz-Zadzień-Będzin ... odlotowa wycieczka ;)
Kategoria po okolicy
Za późno wyszedłem, ale potrzebowałem trochę odespać. Na P3 poranna kawa, druga do termokubasa i w drogę. Terenem wokół PIV do Trzebiesławic stąd na rozjeździe kierunek Siewierz i krótki postój na rynku. Trochę kawy, baton, uzupełnienie płynów i kurs na lotnisko. Droga z Siewierza do Zadzienia - miodek, prawdziwa leśna autostrada. Droga twarda, ubita i zielono dookoła, dla głodnych przy drodze poziomki i jagody ;) na końcu jest wiata. Wrażenia podczas jazdy też niezłe bo nad głową latają samoloty ;) Docieram do ogrodzenia lotniska, za nim budowa nowego pasa. W ciągu kilkunastu minut podchodzą do lądowania trzy samoloty, nie trafiłem chyba na tę miejscówkę spottersów ale szlak przetarty, zdjęcia niestety takie sobie. Wracając zastanawiałem się nad torbą na kierownicę na lustrzankę byłby szybki dostęp - praktycznie bez zatrzymywania ;) Kojarzę tylko takie wielkie walizy muszę zrobić risercz w poszukiwaniu czegoś w zgrabnych rozmiarach ;) Wracam przez Przeczyce i Wojkowice na P4, tu w dalszym ciągu trwa jakaś zorganizowana akcja policji - całkowicie zablokowany wjazd samochodów. Zamykam okrążenie na PIV i jeszcze obowiązkowa kawa. CafeMobil został rowerowo opanowany i po sporej dawce śmiechu jazda do domu. Przyznaję - trochę bolał mnie już mój osobisty zadzień ;) ale staram się jechać szybko bo wieczorem w ramach dbania o wewnętrzne dziecko: Transformers! ukryta moc ;)) Może wreszcie pojawią się BikeBoty ;)

Taka bestia na PIV - a przynajmniej wygląda na bestię dla niewprawnego oka mego ;) © noibasta
Panoramka na Siewierskim rynku © noibasta
Leśna autostrada do Zadzienia © noibasta
Bardzo fajna droga - na stałe trafi do atlasu ścieżek :) © noibasta
Odlotowy (w zasadzie przylotowy) cel wycieczki ;) © noibasta

19:03 wtorek, 8 lipca 2014
djk, amiga> zrobiłem risercz 14 czerwca na ednomondo ;) znajdę ten bunkier ;)
djk71
18:24 wtorek, 8 lipca 2014
Też znam kawałek tej trasy ;-)
15:49 wtorek, 8 lipca 2014
Amiga> w którą stronę ten kawałek ? :) teren super więc na bank tam jeszcze zawitam :)
amiga
08:09 poniedziałek, 7 lipca 2014
Trasę na Zadzień znam... te lasy są piękne, a kilka miejsc w okolicy do zobaczenia też jest. Jeszcze kawałek a mógłbyś odwiedzić bunkier :) Mały, ale ma ciekawą konstrukcję.
10:17 niedziela, 29 czerwca 2014
do zbiornika dostęp był, nie puszczali tylko zmotoryzowanych. Zablokowany był dojazd od Wojkowic - blokada na moście i od Podlesia stali w polu + patrole rowerowe, widziałem dwa ale oba stacjonarne ;))
limit
06:04 niedziela, 29 czerwca 2014
Ktoś mi mówił, że niedawno na P4 było jakieś utonięcie i to pewnie przez to tak warują przy zbiorniku. Tylko zupełnie niepotrzebnie bo i tak nie upilnują. I zawsze znajdzie się ktoś, kto przeceni swoje możliwości. Ciekawe czy jak się ktoś na P3 utopi to też zamkną zbiornik?