Dystans53.78 km Teren16.60 km Czas03:05 Vœrednia17.44 km/h VMAX38.88 km/h
Kalorie 2066 kcal SprzêtScott Aspect
dokrętka ;)
Będzin- Stawiki - Szlak Dawnego Pogranicza - Trójkąt Trzech Cesarzy - Zagórze - Kazimierz Górniczy - Dąbrowa Górnicza - P3 - Będzin

Po śniadaniu mistrzów dostałem zezwolenie na dokrętkę bo podobno rower na mnie dobrze działa - ciśnienie mi spada ;) Pojechałem jak wczoraj do Sosnowca, okrążenie wokół Stawików i skok przez tory na Hubertusy jadę wokół 2 i przeskakuję na Szlak Dawnego Pogranicza. Kiedyś już nim jechałem ale dotarłem na Trójkąt trochę kombinując. Tym razem spinam się w postanowieniu, że nie zgubię szlaku ;) i się udało - na Trójkącie kilka fotek i przez Niwkę na Zagórze. To była droga przez mękę połączenie podjazdu z wmordewindem spaliło mi całe śniadanie, przed światłami na Lenartowicza mnie odcięło musiałem wrzucić batona. Przyszedł mi do głowy Kazimierz Górniczy miałem jechać szlakiem lasu zagórskiego ale chyba w niego nie trafiłem ;) niemniej jednak dojechałem tam gdzie chciałem. Ten odcinek mooocno błotnisty ale krótki ;) Planowałem pokręcić się po parku Jacka Kuronia ale jak zobaczyłem ten tłok na parkingu odpuściłem. Spojrzałem na zegarek pomyślałem, że skoczę jeszcze na kawę. Dotarłem na P3 zrobiłem od razu rundkę bo po kawie to by mi się już nie chciało i uderzyłem prosto do CM, przyjąłem czarnego shota, pogadaliśmy trochę i zebrałem się do bazy :)