Dystans53.33 km Teren12.20 km Czas02:54 Vœrednia18.39 km/h VMAX37.13 km/h
Kalorie 2039 kcal SprzêtScott Aspect
Ząbkowickie Dolomity
Kategoria po okolicy, s(Z)pray
Coś nowego :) tam jeszcze nie byłem. Ruszyłem z domu tradycyjnie boczkiem na PIII (boczkiem bo sobota i dzień bata w Będzinie) na miejscu minąłem się z ekipą Bikehead i jak z korby strzelił prosto do CafeMobilu na tankowanie kubasa na wynos ;) Chwila rozmowy i w drogę kawałek przez PIII w las wzdłuż PI i wyskoczyłem w Ząbkowicach na asfalt, łatwo po tych Ząbkowicach się nie jeździ bo remont na remoncie. Z dworca ściągnąłem dwie wrzuty: Marylin i Michaela oraz reper - punkt osnowy geodezyjnej - mądrzejszy znowu jestem ;)

Marylin i Michael (?) na dworcu w Ząbkowicach © noibasta
Reper - punkt osnowy geodezyjnej na dworcu w Ząbkowicach © noibasta

Zawijam jeszcze pod kino "Ruina" tfu ... "Uciecha" bez eksploracji bo zombie wyszły ...

Byłe kino "Uciecha" w Ząbkowicach © noibasta

... i jadę pooglądać dziurę w ziemi czyli kopalnię dolomitu, trafiłem bez problemu chociaż pod górkę było cały czas ;)

Kopalnia odkrywkowa dolomitu w Ząbkowicach © noibasta

Spędziłem tu trochę czasu, zrobiłem kilka zdjęć aparatem Zorka5 i oddaliłem się w stronę Łośnia bo tablice ostrzegały, że jestem w strefie rozrzutu kamienia a zbliżała się godzina strzelania ;) jadąc przez las wyskoczyłem na budowę ... o .. obwodnicy.

O! obwodnica ;) © noibasta

Przeciąłem i przez las nad zbiornik w Łośniu, nad zbiornikiem (... jak to brzmi ...) przerwa na przywiezioną z CafeMobila kawę i podładowanie zasilania

Zbiornik Łosień © noibasta

Ponieważ nie miałem jeszcze zdjęcia Iron Menów to podjechałem i zrobiłem sobie mały postój na resztkę kawy i nieśmiałą próbę nawiązania kontaktu z komendanturą bazy KOSMicznej ale za słaby sygnał wysłałem (za co godzinę później otrzymałem reprymendę ;)
Następnym razem dokonam odpowiedniego wzmocnienia sygnału :D

Pomnik "Bohaterom poległym w walkach o wyzwolenie Dąbrowy Górniczej" © noibasta

Wracam przez Ząbkowice i Antoniów na PIV, stąd na PIII gdzie piję małą czarną i raz dwa trzy do domu. Przy trzy jeszcze sobie strzeliłem ślimaka ;)