Dystans50.55 km Teren7.60 km Czas03:00 Vœrednia16.85 km/h VMAX34.06 km/h
Kalorie 1979 kcal SprzêtScott Aspect
na włączonym szwędaczu ;)
Kategoria s(Z)pray, po okolicy
Coś nie wyszło nam umawianie się z Tomaszem na tripa to włączyłem szwędcza ;) Spodobało mi się na tej dzikiej części stawików to od tego zacząłem, później jakimiś polnymi drogami docieram do Szopienic, polne drogi biegły przy torach i niestety całe wczorajsze czyszczenie psu na budę ;) kiedy już dotarłem do asfaltu przez dość długi odcinek rozrzucałem błociszcze z kół. Miałem namierzonego Szweda na Giszowcu więc bez większego zastanawiania się ruszyłem w tamtą stronę, później na czuja dotarłem do parkingu na górce z którego rozciągał się widok na dolinę 3S i tu spędziłem trochę czasu kręcąc się dookoła. Pogoda dopisała więc zaczęło się robić tłoczno objechałem lotnisko z każdej strony ale nic nie chciało lądować, a mnie się nie chciało czekać ;) Jadę dalej ... po drodze zwijam kolejnego Szweda (tak powstawał) i pomykam uzupełnić zaległości z Tylnej Mariackiej. Bulwarami na Zawodzie i przez Bogucice, Dąbrówkę i Borki wróciłem do Sosnowca. Wyciągnąłem się na słońcu spożyłem końcówkę nawilżacza zameldowałem, że jestem "na powrocie" i ze ssaniem na kawę ruszyłem na poszukiwania. W pierwszej chwili przyszedł mi do głowy McDrive ale kiedy już tam byłem odpuściłem bo pojawiła się alternatywa - Cafe Pogoń, rozsiadłem się zamówiłem kawę i naprawdę niezły tort Sachera. Zdjęcia nie będzie bo za szybko zeżarłem ;)

Wieża ciśnień huty Uthemanna - z drugiej strony © noibasta
Skitrany Szwedzki ;) © noibasta
Praktika czyni zawodnika ;) © noibasta
Uzupełniam zaległości w katowickich street artach :) © noibasta
Głowa do góry to nie koniec jest tematu, Bra ;) © noibasta
Katowice Street Art Festival 2012 - Ganzeer © noibasta
Katowice Street Art Festival 2014 - Filippo Minelli - pierwszy mural, festiwal w maju © noibasta