Objazd starych ścieżek ;)
Kategoria po okolicy
Początek dnia był trudny. Spałem koślawo i wstałem z jakimś pieruńskim bólem w barku, Tomek przysłał esa, że się nie wyrobi na tripa, a puszka z kawą była pusta ... na pierwszy rzut oka masakra. Na szczęście bark rozmasowała mi Ładniejsza Połowa, trasę zmodyfikowałem, a do plecaka wrzuciłem termokubasa z nadzieją, że CafeMobil też otworzył już sezon ;)
Szybki desant na Pogorię utrudniony trochę dniem bata ale w końcu docieram na miejsce i nie pomyliłem się CafeMobil był  tam gdzie być powinien ;) zatankowałem do pełna dużą czarną i po krótkiej pogawędce udałem się na objazdy. W okolicach wyspy na IV kończę kawę i wrzucam w siebie pancakes'y, które niezastąpiona ŁP wrzuciła mi do plecaka :) Na trójce przetrzebili drzewa po lewej stronie mola, pewnie rozszerzą plażę, na czwórce bez zmian chociaż sezon jeszcze się nie rozpoczął bo brama na obiekcie hydrotechnicznym jeszcze zamknięta wg. informacji otworzą 15 kwietnia. Całkiem sporo rowerzystów, rolkarzy, patyczaków i spacerowiczów. Wprowadzam również nowy współczynnik wycieczkowy ;) współczynnik Marsellusa Wallace*

Pogoria III © noibasta

Lodołamacz kieszonkowy z napędem linowym ;) © noibasta

Nierówna walka ... ;) zima w odwrocie © noibasta

*) Liczba kierowców, którzy zasłużyli na zrobienie z dupy jesieni średniowiecza: 2