Dystans48.98 km Teren14.00 km Czas02:29 Vœrednia19.72 km/h VMAX37.13 km/h
jesienna niedziela :)
Kategoria po okolicy
Chciałem się wybrać do Katowic po arty ale pogoda była idealna na pojezierze :) Nie wiadomo kiedy znów się trafi taka niedziela więc najpierw zrobiłem małą rundkę po Będzinie. Pojechałem zobaczyć nową strefę aktywności rodzinnej i park na Warpiu po "remoncie" ;)

Strefa Aktywności Rodzinnej - park na Warpiu © noibasta

Park na Warpiu © noibasta

Niestety altana z drugiego zdjęcia została już przysposobiona przez okolicznych meneli, królują puszki i tłuczeń szklany. Swoją drogą skoro już monitorują SAR to można chyba rozszerzyć ten monitoring na resztę parku bo za chwilę będzie jak przed "remontem".
Stąd już pędzikiem na Pogorię gdzie odbywa się II Cross Czwórki, trafiłem na końcówkę bo przy cafemobilu stała już spora kolejka zawodników więc zrobiłem okrążenie. Mam wrażenie, że po drodze minąłem się z mtbikerem i edytKą. Przy drugim podejściu kolejka nie zmalała więc zrobiłem kolejne okrążenie, do trzech razy sztuka ;) Wypijam kawę i jadę na objazd czwórki, odcinek asfaltowy od Wojkowic do Marianek pod wiatr.

Przerwa regeneracyjna ;) © noibasta

Stąd już w stronę domu, zmieniam trochę trasę i jadę ścieżką przy Małobądzkiej na której z podłożem zlał się nadzór ruchu - kameleon albo esteta - chciał zaparkować na pasującym kolorem podłożu ...