Dystans68.47 km Czas03:33 Vœrednia19.29 km/h
powrót na 2 koła :)
Kategoria z dowozem ...
Został nam jeszcze wolny przedłużony weekend więc zmieniliśmy miejscówkę na bardziej płaską ;) korzystając z okazji pobrykałem między dwoma województwami śląskim i łódzkim, przyznaję trochę chaotycznie i bez celu :) Bateria w tele była na wykończeniu z zasięgiem kłopot a po papierową mapę nie chciało mi się już wracać. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, znalazłem kilka leśnych skrótów, oznaczyłem w pamięci miejsca grasowania wiejskich burków i znalazłem w Popowie dobrą miejscówkę z lodami i kawą i obrałem cel na sobotę.
Zaliczone dwie gminy: Pajęczno i Działoszyn, powiększyłem zieloną plamę na mapie w tej okolicy ;)

Liswarta w Wąsoszu © noibasta

Ptaszysko ze mną igrało ale bliżej się nie dało © noibasta

Czas się zatrzymał © noibasta

Ostrowy nad Okszą © noibasta

20:16 wtorek, 20 sierpnia 2013
Faktycznie po zdjęciach i trackach widać, że pokryły nam się częściowo trasy, w zeszłym roku byłem we wrześniu ale też tylko weekendowo. Chata ze zdjęcia to właśnie Władysławów, a lody w Popowie są z cukiernii Consonni z Kamyka :) Kawiarnia przy drodze na Zawady i Rębielice Królewskie ;) A i okolice Fructusa zwiedziłem, kupując przy okazji ich olej (sklepik w Annolesiu) bo nam brakło do przetworów ;)
Dynio
19:01 wtorek, 20 sierpnia 2013
Popów a konkretnie Władysławów to moje rowerowe zeszłoroczne wakacje. Jeśli jesteś ciekaw to przełom lipca i sierpnia.